Датчик рівня пального

Датчик рівня пального (PDU) – це універсальне рішення, яке можна використовувати на:

Встановивши датчик рівня палива (PDU) на додаток до трекера ProfGSP, ви отримаєте:

    • інформація про поточний баланс палива в баку;
    • інформацію про залишок палива в будь-який час, а також на початку / кінці обраного періоду;
    • дані про витрату палива;
    • ви побачите час, місце, обсяг заправок і стоків.

Датчик рівня пального – це додаткове обладнання в системі контролю витрати палива, підключене до GPS-трекера, призначеного для передачі даних про рівень палива в баку.

Датчик рівня пального призначений для вимірювання рівня палива (бензин, дизельне паливо, нагрівальне масло, масла та інші рідини з аналогічною електричною ємністю і в’язкістю в діапазоні 1,5-6,0 цТ) в резервуарах на автотранспорті, залізничному транспорті, паливних складах мастильних матеріалів.

Дані передаються як частота в пам’ять GPS-трекера, потім інформація передається через GSM-канал на сервер GPS моніторингу для його подальшої обробки. На сервері моніторингу дані частоти перетворюються в показання в літрах, прив’язуюся до попереднього калібрування. Калібрування виконується для кожного датчика рівня палива індивідуально і вноситься в базу даних GPS-сервера для зберігання. Це дозволяє, в разі виходу з ладу GPS-трекера, не повторно калібрувати датчик рівня палива.

Принцип роботи датчика рівня палива ємнісний. Дві трубки утворюють накладки конденсатора, ємність яких змінюється при зміні рівня палива. Датчик гальванічно ізольований в електропостачання і має вбудований захист уздовж силового ланцюга до 160 В. Корпус датчика виконаний зі заповненого склом поліаміду, внутрішні порожнини заповнюються високоміцним з’єднанням для підвищення механічного опору і запобігання потраплянню рідини, вологи, пилу в датчик. Зонд виготовлений з алюмінієвих труб з внутрішніми тристоронніми позиціонувальниками, щоб надійно розташувати труби і запобігти їх закриттю. Датчик має вбудований внутрішній алгоритм усереднення значень, що дозволяє усереднизити показання за певний проміжок часу. Датчик має вбудовану систему діагностики несправностей. Всі датчики проходять передпродажну підготовку з проведенням і записом тестових випробувань, що гарантує працездатність і відповідність кожного датчика.

Датчик доступний в таких розмірах:

  • 400 мм, з можливістю обрізки до 100 мм.
  • 700 мм, з можливістю обрізки до 400 мм.
  • 1000 мм, з можливістю обрізки до 700 мм.
  • 1500 мм, з можливістю обрізки до 1000 мм.
  • 2000 мм, з можливістю обрізки до 1500 мм.
  • датчики довжиною більше 2 м доступні за запитом

Характеристики датчика, що використовується в системі gps моніторингу ProfGPS:

  • Тип вихідного сигналу – частота;
  • Робоча температура навколишнього середовища – -20 – +40 ºС;
  • Ступінь захисту корпусу – не нижче IP66;
  • Напруга живлення – 12 – 24 В (± 2В);
  • Споживана потужність – не більше 0,2 Вт;
  • Габаритні розміри дута – 72х65мм +L(L довжина трубок
    вимірювальний зонд);
  • Вага ДУТ – не більше 3 кг;
  • Мінімальна робоча частота – 600 Гц;
  • Максимальна витрата струму – не більше 50 мА;
  • Внутрішній розмір фільтра – 15 сек;
  • Межі допустимого основного свинцю
    помилки вимірювань рівня по довжині
    вимірювальна частина – не більше ± 0,5%;
  • Межі допустимих додаткових
    відносна похибка вимірювання,
    викликана зміною температури навколишнього середовища
    навколишнього середовища від нормальних умов на кожні 10 еС – не більше ± 0,5%;
  • Час встановлення режиму роботи – не більше 15с;
  • Наявність діагностичних кодів – так.
Картинка датчика уровня топлива в баке